Home » Tapahtumat, Uutiset

Tervetuloa vanhempainiltaan seiskaluokkailaisten vanhemmat!

Written By: admin on elokuu 29, 2014 No Comment

7. lk:n vanhempainilta keskiviikkona 3.9.2014

Ensimmäinen näytös auditoriossa alkaa klo 18.00 rehtorin tervetulosanoilla. Aluksi keskustellaan wilmasta ja muista käytännön asioista. Oppilaskunta tulee esittäytymään. Keittiö saa vuoron kertoa kouluruoasta. Vanhempainillassa puhutaan myös koulun tukimuodoista. Opot tulevat kertomaan oppilaanohjauksesta. Ensimmäisen näytöksen lopuksi oppilashuolto esittäytyy.

Toinen näytös ruokalassa klo. 19:00 – 19:30

9G tulee tarjoilemaan maukkaat kahvit ja muut virvokkeet. Tarjoilu on ilmainen, mutta voit tehdä vapaaehtoisen lahjoituksen 9G:n leirikoulukassaan.

Kolmas näytös A- ja C-solun luokissa.

Kahvituksen jälkeen mennään oppilaitten kotiluokkiin luokanvalvojan johdolla. Päällimmäiset asiat ovat ehditty jo käydä joten lopuksi luokissa keskustellaan tulevasta kouluvuodesta ja myös tukioppilaat pääsevät esittäytymään.