Home » Tapahtumat, Urheilu

Hakkarin liikuntapäivä

Written By: admin on syyskuu 19, 2014 No Comment

liikuntapäivä14 (1)

Keskiviikkona 10.9.2014 oli hakkarin liikuntapäivä. Lajeja olivat jalkapallo, tennis, bodycombat+ kehonhuolto, juoksu, kävely, frisbeegolf ja pyöräily.
7-luokkalaiset kulkivat Birgitan polun maastoissa luokkana yhteisen retken Siisjärven nuotiopaikalle.
Oli hyvä että oppilaat saivat tutustua uusiinkin liikuntalajeihin tai valita lajin josta pitävät jo ennestään!
Seuraavaksi vuorossa on talviurheilupäivä
Synkkä ja sumuinen sää ei lannistanut koulun oppilaiden liikkumista! Kaikilla oli hauskaa oman lajin parissa.

Kyselimme mitä mieltä oppilaat ja opettajat olivat päivästä:
Santeri: Kävely oli hauskaa, ehkä vähän tylsää 😀
Anna-Sofia: En oikein tykännyt bodycombatista 
Jenna: Näytti mukavalta en oikein voinut tehdä mukana :/
Kirsi: Kävely oli virkistävää ja ilma oli hyvä, mutta olisin halunnut koittaa bodycombatia
Saara: bodycombat oli hauskaa ja virkistävää 

liikuntapäivä14 (3) liikuntapäivä14 (2) liikuntapäivä14 (10) liikuntapäivä14 (9) liikuntapäivä14 (8) liikuntapäivä14 (7) liikuntapäivä14 (6) liikuntapäivä14 (5) liikuntapäivä14 (4)