Home » Tapahtumat

Halloween bileet pidettiin Hakkarissa

Written By: admin on lokakuu 31, 2014 No Comment

halloween3

Halloween bileet pidettiin Hakkarin liikuntahalissa 18-21, 30.10.2014.
Bileissä oli kauhukellari, mielipuolisairaala ja Disco.
Kauhukellari oli pelottavampi kuin sairaala.
Bileet järjesti koulun oppilaskunta.
Bleet oli tarkoitettu seiska/kasi luokkalaisille, mutta eniten paikalla oli 7-luokkalaisia. Paikalla oli myös paljon ysejä, jotka järjestivät tapahtumaa.
Tapahtumassa oli kilpailuja ja tanssia.
Tapahtumaan sai pukeutua, mutta ei ollut pakko. Yllättävän moni oli kuitenkin pukeutunut, mikä teki diskon vielä hauskemmaksi. Pukukilpailun voitti seiska luokkalainen Lari.
Oppilaskuntalaiset olivat kaikki pukeutuneita.
Musiikki oli hyvää ja viihdyttävää.
Bileet olivat täysin ilmaiset paitsi jos osti jotakin kioskista.

Paikalle tuli mukava määrä oppilaita, vaikka vielä enemmän olisi osallistujia mukaan haluttu. Bileet sujuivat onnistuneesti ja olivat varmasti kaikille mukava kokemus. Oppilaskunta ja ysiluokkalaiset olivat tehneet upeaa työtä. Näillä näkymin oppilaskunta voisi järjestää tälläisiä tapahtumia enemmänkin.

halloween

halloween2