Home » Tapahtumat

9E:n oppilaat ampuivat toisiaan…Megazonessa

Written By: admin on lokakuu 31, 2014 No Comment

9E matka kuva (9)

9E matkusti tiistaina 28.10 Tampereelle viettämään aikaa luokan kanssa. Päivään sisältyi reissu Megazoneeen, kirjasto Metsoon, Vapriikkiin ja Tuomiokirkkoon. Tampereelle mentiin junalla, joka lähti 8.11 Lempäälästä. Ensiksi mentiin Megazonessa kaksi erää lasersotaa. Tuon jälkeen mentiin Metsoon ihailemaan kirjaston arkkitehtuuria. Tuon jälkeen oli noin 90 minuuttia vapaata, jolloin oli mahdollisuus käydä vaikka kaupassa tai syömässä. Sitten mentiin museokeskus Vapriikkiin jossa on esim jääkiekkomuseo, luonnontieteellinen museo ja postimuseo. Aikaa oli Vapriikissa kokeilla jääkiekkomuseon lämärisimulaattoria. Viimeisenä mentiin Tuomiokirkkoon, jossa oppilaille kerrottiin kirkon historiasta ja maalauksista. Juna lähti kahdelta takaisin kotiin.