Suoristusrautakolmoset <3

Written By: admin on lokakuu 11, 2012 No Comment

Kun suoristat hiuksiasi, ne palavat ja kärventyvät ja tippuu pois päästä ja tulee mustille palolaikuille ja sä kuolet kuumuuteen ja sun hiukset menee keharisti ja susta tulee iha mummos näköne ja sit ku sä laitat sen tulikuuman suoristusrautas laukkuun, ni se sulaa ja sit se laukku alkaa palaa, ja sit ku se palaa ni se tuli leviää sun koulukirjoihin ja ne koulukirjat polttaa koko koulun ja sun koulus rehtori juoksee Saksaan kun sen takki on tulessa ja sit se tuli leviää sieltä hitlerin viiksiin ja se ragee ja sit tulee maailmansota kolmone. Että älä suorista ! Jos sulla on sellaset ällöt kiharat, ja haluat suorat, ni joko hankit suoristuspermiksen joka maksaa sairaasti tai laitat paperipussin päähäs. Et sellasta. Moro.

Mutta jos kuitenkin haluat että tää tapahtuu sulle, ni tässä on vaihtoehtoja:

obhnordica

OBH Nordica Artist Straightener Duo sh: 44,95

+ suoristaa hyvin

+ lämpenee nopeasti

+ pystyy myös kihartamaan

+/- pitkä johto

– sähköistää hiukset

– ei lukitusta

– painava

Arvosana: 8-

braunsatinhair