Home » Tapahtumat

Hollantiin vaihtoon.

Written By: admin on marraskuu 21, 2014 No Comment

25 Hakkarin oppilasta lähtee ensi viikon maanantaina vaihtoon Hollantilaiseen Willem de Zwijger kouluun 24-28.11.2014. Hollanissa vieraillessaan oppilaat käyvät mm. kylpylässä ja huvipuistossa. Hollannin reissussa hämmennystä ja huolenaihetta on herättänyt Hollannissa vellova lintuinfluenssa johon halukkaat Hollantiin lähtijät saivat hakea rokotteen torstaina 20.11.2014. Hollannissa kaikki oppilaat yöpyvät oman vaihto-oppilaansa luona ja koulumatkat kuljetaan pyörillä joka huolestuttaa osia, koska joillain hollantilaisista koulumatka on jopa 16km, sitä tosin helpottaa ylänmäkien puuttuvuus Hollannin tasaisuuden takia. Oppilaiden seuraksi Hollantiin lähtevät Kiira Suomala ja Maiju Hartman.

Hollantilaiset puolestaan tulevat vastavierailulle huhtikuun loppu puolella jolloin on meidän vuoromme viihdyttää heitä.