Home » Uutiset

Hakkarin ysiluokat kävivät Valkeakosken ammatti opistossa

Written By: admin on marraskuu 21, 2014 No Comment

Ysiluokkalaiset kävivät tutustumassa 18.11.2014 Valkeakosken ammatti opistossa kyseisen ammattikoulun opiskelu mahdollisuuksiin. Valkeakosken oppitarjonta on laajaa. Melkeinpä kaikkea voi opiskella VAAO:ssa kuten sähköalaa, autoalaa, metallialaa, kauneusalaa, kokiksi, parturiksi ja moneksi muuksi. Itseäni kiinnostivat eniten sähkö ja metalliala. Koululla on myös mahdollisuus asua, sillä koululla on asuntola. Myös kaksoisopinnot on helppo järjestää sillä tien toisella puolella on lukio. Koulu on uuden ja modernin näköinen koska, rakennus on vasta noin 20 vuotta vanha.