Home » Uutiset

Jääkenttä tilanne

Written By: admin on tammikuu 9, 2015 No Comment

Hakkarin, Kuljun ja Sääksjärven koulun luistelujäät on saatu siihen kuntoon, että niillä voi luistella. Jäiden laatu ei kuitenkaan ole vielä niin hyvä kuin se parhaimmillaan voisi olla. Näillä kentillä pukukopit on auki arkisin klo 7-22 ja viikonloppunakin klo 10-18.Sen sijaan Lempoisten koulun kenttä ei ole vielä luisteltavassa kunnossa sillä pohjan epätasaisuudesta johtuen riittävää jääkerrosta ei olla sinne vielä saatu aikaan. Pienten koulujen ja Keskuskentän jäiden tekeminenkin on jo aloitettu, mutta luistelukuntoon niitä ei vielä ole saatu.