Home » Oppilaiden haastattelut

Talviliikuntapäivä lähestyy…

Written By: admin on tammikuu 16, 2015 No Comment

Kävimme kyselemässä mikä talviliikuntapäivänä kiinnostaa.

1. mihin menet liikuntapäivänä
no en todellakaan

Lajit
1. Avantouinti, jos saadaan järjestettyä
2. Hiihto, lumitilanne määrää ladun.
3. Jääkiekko, tiukkatahtista peliä jäähallissa.
4. Kävely, hätävarana, jos kaikki menee pieleen, kaamea vaellus jonnekin kauas korpeen.
5. Laskettelu, Himoksella, rajattu määrä paikkoja(140), ysiluokkalaiset etusijalla, muista ilmottautumislappu perjantaina LV:ltä tai ruokalasta opehuoneen oven vieressä olevasta laatikosta ja lapun, sekä rahojen palautus ehdottomasti tiistaina lapun ohjeen mukaan, hissilippu+omavastuu matkasta yhteensä 20€ ja lisäksi mahdolliset vuokrauskulut (suksisetti 18€ lautasetti 20€).
6. Luistelu, ulkojäillä, ei pelailua, kelivaraus
7. Lumikenkäkävely, varmistusta ei vielä tullut, mutta pyritään järjestämään
8. Pilkkiminen, jäätilanne vaikuttaa toteutumiseen

Lajeja valitaan kolme ja niitä ei voi muuttaa. Ilmoittautuminen Wilman kautta tiistaihin 20.tammikuuta.2015 mennessä!!!