Koulujen välinen jalkapalloturnaus Raumalla 15.10.2012 ennakkoanalyysi

Written By: admin on lokakuu 12, 2012 No Comment

Koulumme jalkapallojoukkue matkustaa koko komeudessaan Raumalle ensi maanantaina. Joukkueen taktiikat on hiottu entisestäkin paremmiksi vaikkakin alkukarsintakin oli jo täysi menestys niin tuloksellisesti kuin pelillisestikin.

Joukkueeseen jouduttiin tekemään pieniä pelaajamuutoksia hyökkäyskalustoon. Tästäkin huolimatta torstain treenit sujuivat hienosti ja hyökkäysvoima on kliinisessä kunnossa.

Hakkaria vastaan asettuu kolme kovaa joukkuetta Raumalta, Eurasta sekä Turusta. Ennakkoon Turku tuntuu olevan Hakkarin tiukin haastaja. Aluemaajoukkuepelaajamme Otso Tirkkosen mukaan Turun Kupittaan koulussa on peräti seitsemän maajoukkuekokemuksella varustettua pelaajaa, joten vääntöä on luvassa. Ei ole kuitenkaan varmaa, onko vastassa juuri Kupittaan koulu, mutta varmaa on että Turusta tulee kova ryhmä vastaan.

Joukkue lähtee Raumalle maanantaiaamuna hyvällä itseluottamuksella ja joukkuehengellä. Fanit voivat tulla seuraamaan lähtöä kello 7.40 Hakkarin D-solusta.