Home » Tapahtumat

Mitä oppilaat valitsivat liikuntapäivälajikseen?

Written By: admin on tammikuu 30, 2015 No Comment

suomi-himos

Liikuntapäivä on 11.2.2015. Oppilaat saivat valita minne haluavat ja vaihtoehdot olivat laskettelu, lumikenkäily, hiihto, kävely, pilkkiminen, avanto uinti, luistelu ja jääkiekko. Suosituin laji oli laskettelu jonka valitsi 144 ja toiseksi suosituin oli luistelu jonka valitsi 99 oppilasta ja kolmanneksi suosituin oli pilkkiminen jonka valitsi 67 oppilasta neljänneksi suosituin oli hiihto jonka valitsi 52 oppilasta viidenneksi suosituin oli avanto, jonka valitsi 48 oppilasta kuudenneksi ja seitsemäksi suosituimpia olivat jääkiekko ja kävely joita valitsi molempia 40 oppilasta kahdeksanneksi tuli lumikenkäily jonka valitsi 18 oppilasta. Lähes kaikki oppilaat pääsivät valitsemaansa liikuntalajiin.