Home » Info

Sopisiko Jopo-luokka sinulle?

Written By: admin on maaliskuu 20, 2015 No Comment

Onko sinulla vaikeuksia opiskella isossa luokassa?

Ei hätää nyt voit hakea JOPO-luokalle.

JOPO-luokalle hakuaika on 23-31.3.2015,hakukaavakkeita saa INFO-tilaisuudesta, opoilta, JOPO-opettajilta, luokanvalvojilta ja opettajainhuoneesta.

Hakkarin Jopo-infotilaisuus on Hakkarin Koulun auditoriossa ma 23.3.2015 klo 12.20-13.05 VAIN OPPILAILLE.

Vanhemmille ja oppilaille järjestetään Hakkarissa ti 24.3.2015 klo 18.30 JOPO-ilta.

Mikä on Jopo-luokka?

JOPO-luokka eli joustavan perusopetuksen luokka. Jopolle otetaan 12 opiskelijaa. Jopo-luokka on paljon työssäopissa ja opiskelee sitä kautta.

Oppilas voidaan valita jopo-luokalle jos hän:

a) Opiskelee yleisopetuksen ryhmässä heikoin tuloksin, mutta hänellä on motivaatiota nostaa numeroita.

b) Sitoutuu opiskeluun pienluokassa ja työssäoppimisympäristössä ja osallistumaan mm. leirikouluun, opintokäynteihin sekä muihin oppimisympäristössä tapahtuviin opiskeluihin.

c) Pystyt opiskelemaan ryhmässä, että omatoimisesti sekä säännöllistä koulunkäyntiä.

d) Hyötyy toiminnallisesta ja työpainotteisesta opiskelusta.

e) Hyötyy opiskella pienessä ryhmässä.

f) Hyötyy tehostetusta tuesta, mutta ei ole erityisen tuen tarpeessa.

IMG_1412