Home » Info

Rehtori tiedottaa

Written By: admin on maaliskuu 27, 2015 No Comment

Kuva

Opettajat ja muu koulun henkilökunta on ottanut puheeksi nuorten parkkeeraamisen koulun parkkipaikoille. Pitää osata parkkeerata siististi ruudun sisäpuolelle. Mopoautoille tarkoitetut paikat ovat E-solun parkkipaikan alkupäässä niille merkityillä kylteillä. Rehtori kuitenkin toivoisi, että mopoautot vietäisiin jäähallin tai urheilukentän tilavammille parkkipaikoille, sillä E-solun parkkipaikat täyttyvät nopeasti. Huomioittehan, ettette parkkeeraa holtittomasti opettajille merkityille paikoille, sillä opettajat ja henkilökunta maksavat vuokraa omista tolppapaikoistaan.

Toinen asia koskee ajotunteja ja -kokeita. Nyt keväällä moni 8. luokkalainen täyttää 15 ja he ovat suorittamassa erilaisia ajokortteja. On päätetty, että oppitunteja ei voi käyttää insseihin, ajotunteihin tai teoriakokeisiin, sillä ne voi hoitaa myös kouluajan ulkopuolella.

Sääntöjä ei ole tehty oppilaiden kiusaksi vaan yleisen hyvinvoinnin ylläpitämiseksi ja oppisen takaamiseksi. Rehtori silti suositteli että tulisitte kävellen, juosten tai pyörällä.