Home » Uncategorized

Oppilasvierailija Hakkarin koulussa

Written By: admin on maaliskuu 27, 2015 No Comment

Kuvassa Naakan koulu

Kuka olet ja mistä olet? – Olen Heidi Parkkila ja tulen Valkeakoskelta.

Minkä ikäinen olet? – 15-vuotias.

Mitä koulua käyt ja miten se eroaa Hakkarin koulusta? – Käyn Naakan koulua Valkeakoskella. Hakkarin koulu on paljon isompi. Meillä saa myös olla kengät tunneilla jalassa. Ruokailussa on yksi ruokapiste, josta haetaan ruokaa. Eikä keittiöön saa astua jalallakaan jos on oppilas, eli meillä ei ole keittiö Tet:iä. Oppiaineet ovat vähän erilaisia, meillä ei esimerkiksi ole sähköistämediaa, mutta meillä on mm. viestintää ja elokuvatietoa, jossa katsomme vain elokuvia. Meidän koulussamme on myös vain n. 300 oppilasta, eikä koulun omia verkkosivuja ole.

Mitä mieltä olet Lempäälästä? – Hieno paikka, myös perheeni mökki on Lempäälässä. Ideapark on iso plussa ja minulla on myös hyviä ystäviä Lempäälässä, eli tykkään vierailla täällä.

Mitä mieltä olet Valkeakoskesta? – Hyvin pieni paikka ja tekemistä missään on vaikea keksiä. Kauniita maisemia löytyy. En pidä paikasta.

Miksi tulit vierailulle? – Tulin ystävälleni pariksi päiväksi.

Mitä pidät Hakkarista? – Vaikuttaa ihan kivalta ja ihmiset on varmaan mukavia. Tunneilla mukana oleminen oli hauskaa ja minut otettiin hyvin vastaan.

Photo 27-03-15 13 12 47