Home » Info, Tapahtumat

Tule laulamaan karaokea torstaina!

Written By: admin on huhtikuu 24, 2015 No Comment

Ensi viikolla torstaina väilitunnit ovat puolen tunnin pituisia. Silloin pääsee monttuun laulamaan karaokea . Tällöin monttu on koristeltu valoilla ja muulla tilpehöörillä.

Hakkarissa juhlitaan vappua kevään loppupuolen juhlana. Se on myös kansainvälinen työväen juhla. Silloin on myös hassut hatut ja kummat kuteet kilpailu jolloin harvoista valitut oppilaat tulevat vierailemaan oppi tunneilla ja katsovat kuinka moni on pukeutunut normaalista poikkeavasti.Se luokka voittaa jossa on eniten pukeutuneita.

Tämän perinteen on keksinyt Tuula Koskivirta. Hassujen hattujen ja kummien kuteiden alkuperäinen idea oli että selvinpäinkin voi pitää hauskaa. Monena vuonna samana päivän on ollut myös karaoke, koulun koristelu mm. ilmapalloilla ja 10-luokkalaiset ovat hoitaneet ruuat.