Home » Info, Tapahtumat

lähtö kello 9.00

3.bussiin menevät 9E ja 9A + puolet 9G:stä

4.bussiin menevät 9H ja 9I + toinen puoli 9G:stä

Suomenlinnassa vietetään 2 tuntia ja bussit lähtevät sen jälkeen kohti Helsinkiä.

Keskiviikkona 27.5 on ulkoilua yhdessä. Lähtö on Viipaleen nurkalta sitten on paluu ruokailuun ja jotain älvee tyyppistä asiaa vielä sen jälkeen

Torstaina 28.5 kokoonnutaan kotiluokkiin kello 10.45.

sieltä siirrytään auditorioon yhteisten asioiden pariin joiden jälkeen on ruokailu kello 11.30. todisteidenjako harjoitus on liikuntahallilla kello 12.00 joista siirrytään noin kello 13.00 kahveille. Koulutyöt päättyvät, kun kahvit on juotu!

Perjantaina 29.5  älveehetki aloitus jonka jälkeen pesäpallo-ottelut ja ruokailut. Viimeisenä Ysigaala jonka ajaksi KAIKKIEN oppilaiden on jätettävä matkapuhelimet luokkaan. Tämä on järjestävän osapuolen vaatimus.