Home » Pääkirjoitus

Pääkirjoitus: Kesäloma ohi, mutta kesä ei

Written By: admin on elokuu 17, 2015 No Comment

nimetön

Kesäloma on ohi, mutta hyvä sää alkoi sopivasti heti koulujen alkuun. Kesällä oli huono oli ilma, mutta se ei vaikuttanut suurien tapahtumien järjestelyihin joihin kuuluivat mm. One Directionin keikka, NickiMinajin vierailu Summer Upissa, Weekend festivaalit ja vielä jäljellä on Tampereella järjestettävä Blockfest, jossa Cheek ja comebackin.

7. luokkalaiset ovat koko kesän saaneet jännittää yläasteelle tuloa, mutta me kivat kahdeksas- ja yhdeksäsluokkalaiset olemme ottaneet heidät avosylin vastaan. Toivotamme jo tässä vaiheessa uusille ihanille pikkuisille mukavaa kouluvuotta.

Ja sitten te aina niin viisaat yhdeksäsluokkalaiset, jotka selvästi haette jotain mitalia pienien kiusaamisella. Ja varsinkin, kun kyse on koulunsa juuri aloittaneista 1. luokkalaisista. Tattipää, vai miten se meni? Herätys ”koulumme ylpeydet”!!

Nyt myös Nettivekkari aloittaa aktiivisen päivittämisen, joten uutisia on luettavissa joka maanantai.

Hyvää koulun alkua ja ollaan fiksuja nuorempiamme ja myös vanhempia kohtaan!