Home » Info

7-luokkalaisten vanhempainilta

Written By: admin on elokuu 24, 2015 No Comment

Tervetuloa vanhempainiltaan seiskaluokkailaisten vanhemmat keskiviikkona 2.9. klo 18-20.

Yhteistilaisuus auditoriossa alkaen klo 18 jossa keskustellaan käytännön asioista jonka jälkeen 9G tulee tarjoilemaan maukkaat kahvit ja muut virvokkeet. Tarjoilu on ilmainen, mutta voit tehdä vapaaehtoisen lahjoituksen 9G:n leirikoulukassaan.

Kahvien jälkeen kokoonnutaan omassa kotiluokassa luokanvalvojan johdolla jossa keskustellaan vielä tulevasta kouluvuodesta ja koulun käytännöistä.