Home » Info, Uutiset

Siirretäänkö bussipysäkkejä Hakkarissa?

Written By: admin on elokuu 31, 2015 No Comment

IMG_0907[1]

Lempäälän kunnasta Katja Korpela ja 17 muuta kunnanvaltuutettua ovat tehneet valtuusaloitteen, että aloitteen mukaan Hakkarin koulun  molemmilla puolilla on vaaralliset Lempäälästä Tampereelle mentäessä. Ensimmäinen on mäessä ennen paloasemaa, ja toinen Pysäkkitien pysäkki. Aloitteessa kerrotaan että nykyisten liikennejärjestelyiden aikana on tapahtunut monta  läheltä piti -tilannetta. Oppilaita ja opettajia on tiedotettu monta kertaa, mutta vaaratilanteitä on lähes päivittäin.

Aloitteen tekijät ehdottavat, että em. bussipysäkit poistettaisiin ja niiden sijaintipaikkojen välille heti paloaseman risteyksen jälkeen tehdään yksi uusi. Tällöin koululle tulevat oppilaat käyttäisivät risteyksen suojatietä. Risteykseen kaivattaisiin

IMG_0905[1]