Home » Tapahtumat

Oppilaskunnan halloween disko 29.10.

Written By: admin on lokakuu 26, 2015 No Comment

Oppilaskunta järjestää jokavuotisen halloween tapahtuman, joka tänäkin vuonna muodostui diskoksi Hakkarin liikuntahallissa. Päiväksi päätettiin tämän viikon torstai ja kellon ajaksi 18-21, niin kuin aina. Sisään pääsee 18.30 asti. Ohjelmassa muun muassa limboa, perinteinen pukukilpailu, ”scream” eli kiljumiskilpailu. Jokaisesta kilpailusta on luvassa palkinto. Oppilaskunnan jäsenet panostavat tänä vuonna erityisesti koristeluun ja pari edustajaa pääsikin itse Ideaparkkiin ostelemaan koristeita diskoa varten. Luvassa on hyvää musiikkia, kioski ja paljon muuta. Muistattehan, että sisäänpääsymaksu on 1€ ja se maksetaan heti ovelle tultaessa. Myös lupalappu on välttämätön. Kannattaa silti varata hieman ylimääräistä kioskia varten. Tervetuloa kaikki hakkarilaiset, sillä mitä enemmän porukkaa, sen parempi meno!

Kuvia viime vuoden halloween diskosta.

20141030_175400 20141030_181252

20141030_181508 halloween2