Home » Info, Tapahtumat, Uutiset

Kohta joululomalle, viimeisen viikon ohjelmaa.

Written By: admin on joulukuu 14, 2015 No Comment

Toinen jakso on jo hyvää vauhtia loppumassa ja joulu on ihan kohta täällä. Vielä pitää kuitenkin viikko jaksaa ahertaa, mutta ei sekään liian tavallinen ole.

Perjantaina 18.12 koko koululla loppuu koulu jo klo. 13.05

Lauantaina vuorossa taas se ihana joulujuhla, joka siis tarkoittaa että kouluun tullaan klo 8.15 kotiluokkiin. Kotiluokista lähdetään tuttuun tapaan luokanvalvojan johdolla juhlaan, joka alkaa klo. 8.30.

Koko koulu ei suinkaan jouluun lopu, sillä saamme taas palata torstaina 7.1.2016 takaisin kouluun. Koulu alkaa 3. jakson lukujärjestyksen mukaan jo torstaina, joten mitään erityislukujärjestyksiä ei 3. jakson alussa ole.

Etkö ole vielä nähnyt uutta lukujärjestystäsi, ei hätää ne ovat nyt nähtävissä wilmassa.

Nyt on hyvä aika herätä vihdoin siitä talviunesta ja panostaa viimeisiin kokeisiin, kohta se on jo ohi ja päästään lomalle:)

index