Home » Haastattelut

Vieraita Espanjan lämmöstä

Written By: admin on helmikuu 15, 2016 No Comment

IMG_0833[1]

Hakkarin koulu on jälleen saanut vieraita ulkomailta, tällä kertaa Espanjan lämmöstä. Mutta mitä ja miksi he ovat täällä? Sen selvitti Nettivekkarin toimittaja assistenttinsa kanssa. Kysymykset ja vastaukset ovat käännetty englannista suomeen.

Mistä olette kotoisin ja miksi olette täällä?

Lanzarotelta. Olemme espanjalaisia opettajia ja olemme täällä tutustumassa suomalaiseen kouluun ja sen opetukseen.

Milloin saavuitte Suomeen ja kauanko aiotte olla täällä?

Saavuimme viime lauantaina (13.2.) ja vietämme täällä kaksi viikkoa.

Mitä odotuksia teillä on suomalaisesta koulujärjestelmästä?

Suomalainen koulujärjestelmä on hyvin menestynyt ja haluamme oppia siitä niin paljon, kuin on mahdollista.

Mitä eroa on suomalaisella ja espanjalaisella koululla?

Me emme osaa sanoa tarkkaan vielä tässä vaiheessa, mutta tähän mennessä vaikuttaa, että eroja on paljon.

Mitä aiotte tehdä myöhemmin tämän kahden viikon aikana?

Aiomme olla lähinnä täällä koulussa tutustumassa.

Mitä mieltä olette Suomesta?

Uskomaton, pidämme siitä todella paljon. Tulemme niin erilaisesta paikasta, jossa on aina aurinkoista.

Olkaamme siis viraillemme kohteiaita ja näyttäkää parastanne!