Home » Info

Hiihtoloma, vihdoinkin täällä!

Written By: admin on helmikuu 22, 2016 No Comment

Koulumme hiihtoloma on 29.2-4.3. Loman jälkeen on vielä yksi viikko 3.jaksoa, joten kokeita on tiedossa myös loman jälkeisellä viikolla;)
Hiihtoloma on monelle kirjaimellisesti lomaa hiihdosta, lomalla voi onneksi tehdä paljon muutakin, joten listasimme muutaman ehdotuksen.
HIIHTO
Helppo ja nopea ratkaisu päästä luonnon helmaan.
LUISTELU
Mikäs sen hauskempaa, kuin luistella hyvien kavereiden kanssa. Ulkojäille pääsee, jos kelit niin sallivat, muussa tapauksessa myös halliin on mahdollista mennä.
Yleisöluistelu vuorot (ei mailoja) Halli 2
Ma 29.2- pe 4.3 klo 11.00-14.00
Luistelu on hiihtolomalla ilmaista!
lisätietoa saat täältä
JÄÄKIEKKO
Jos luistelu on mielestäsi liian rauhallista kokeile jääkiekkoa. Hiihtolomalla myös jääkiekkoa saa pelata hallissa ilmaiseksi. Jääkiekkoa pelataan hallissa 1 (omat mailat)
ma 29.2 klo 11.30-14.00
ti 1.3 klo 11.30-12.45
ke 2.3 -pe 4.3 klo. 11.00-14.00
AVANTO
Hauska ja terveellinen vaihtoehto hiihtolomaan, joka parantaa vastustuskykyäsi.
LASKETTELU
Kaveri porukka kokoon ja rinteeseen! Mikäs sen mukavampaa kuin viettää päivä mukavassa seurassa laskettelun merkeissä.

Jos sää ei ole mieluinen tai et halua pihalle urheilemaan, on olemassa muitakin tapoja viettää lomaa.
SHOPPAILU
Ideapark on monelle lempääläläiselle jo tuttu paikka, siellä saa kulumaan monta tuntia mikäli niin haluaa. Jos Lempäälä ei kuitenkaan enää kiinnosta, lähde Tampereelle.
LUKEMINEN
Vaikka lukeminen ei olekaan niin sosiaalinen laji(lukuun ottamatta lukuisia mielikuvitusystäviäsi), on se rento tapan kuluttaa aikaa. Lähde siis kirjastoon ja lainaa itsellesi kirja.

OPISKELU
Mikäs sen hauskempaa, kuin päntätä lomallakin?
KYLÄILY
Lähde kavereille tai vaikka sukulaisille kylään tapaamaan ihmisiä ja juttelemaan.

Vain taivas on rajana loman viettotapoja miettiessä. Jos aika kuluu kuitenkin liian hitaasti, niin ei hätää, lohduta itseäsi ajatuksella että loma on onneksi vain viikon mittainen ja sen jälkeen saa taas palata ihanaan kouluun. Miten tahansa lomaa vietätkin muista rentoutua ja pitää hauskaa.