Home » Info

Mopoilta keskiviikkona 6.4. klo. 18.00

Written By: admin on huhtikuu 4, 2016 No Comment

mopo-ilta

Kun itse 7.-luokkalaisena menin mopoiltaan olin erittäin jännittynyt, koska saisimme viimein tietää seuraavan kolmen opiskeluvuoden luokkakaverimme. Jännitykseni kuitenkin lähti illan kuluessa ja kaiken kaikkiaan oli melko mukava tutustua uusiin ihmisiin, vaikkakin se vaati hieman oma-aloitteisuutta.

Hakkarissa järjestetään 6.4 keskiviikkona klo 18 mopoilta tuleville 7.-luokkalaisille ja heidän huoltajilleen.

Vanhemmat menevät auditorioon, jossa heille kerrotaan yläasteen tavoista ja heille esittäytyvät nuorten tulevat luokanvalvojat ja koulun johtohenkilöt.

Nuoret itse menevät liikuntahallille, jossa he pääsevät tutustumaan tuleviin luokkakavereihinsa hauskojen pelien ja leikkien yhteydessä.

Tervetuloa kaikki uudet oppilaat ja heidän vanhempansa!