Home » Arvostelut, Viikon sarja

Sarja-arvostelu: Fear The Walking Dead

Written By: admin on huhtikuu 11, 2016 No Comment

Fear The Walking Dead on The Walking Dead-Televiosarjan maailmaan perustuva Yhdysvaltalainen televisiosarja. Molemmat sarjat perustuvat Robert Kirkmanin kirjoittamaan sarjakuvaan. Fear The Walking Deadissa zombiepidemia on vasta alkamassa, eivätkä ihmiset vielä tiedä mikä heillä on vastassa.

Sarjasta on julkaistu 1 kokonainen tuotantokausi, jossa on 6 jaksoa ja 1 vasta alkanut toinen tuotantokausi. Kyseinen sarja alkoi AMC-kanavalla 23. Elokuuta. 2015 Amerikassa, se oli Yhdysvaltain kaapelihistorian yksi katsotuimmista ensimmäinen jakso yli 10,1 miljoonalla katsojalla.

Sarjan päähenkilöihin kuuluvat

Kim Dickens (1965)

Cliff Curtis (1968)

Frank Dillane (1991)