Home » Info, Tapahtumat

Hakkarin katto korjattaneen vihdoin!

Written By: admin on toukokuu 16, 2016 No Comment

047

Soluaulassa vettä tippuu lattialle, siihen on muodostunut jo lammikko. Pienenkin rankkasateen jälkeen sisälläkin joudutaan hyppimään luokkien edessä olevien lammikoiden yli. Eikö tämä ole jo liikaa!

Hakkarin koulun katot vuotavat odotettua enemmän, joten on päätetty että lähes puolet koulumme katoista uusitaan jo tänä kesänä. Se tarkoittaa, että korjausrahat jotka oli tarkoitettu niin Himmin kodon kuin Hakkarin kattojen osittaiseen kunnostamiseen, käytettäneen lähes kokonaan Hakkarin korjaamiseen.

Korjaamisen nopea tarve selittyy sillä, että koulun katosta on vaikea paikantaa vuotokohtia, koska kattoa peittää singeli (eräänlainen sora) ja näin väliaikaisia ratkaisuja on vaikea tehdä. Koulumme katoista noin 1400m2 korjataan tulevana kesänä ja loput 3000m2 myöhemmin.

Korjaushanke ei vaikuta koulunkäyntiin, sillä se tapahtuu loman aikana.

Remontti maksaa kunnalle 560 000e.

lähde: Lempäälän kunnan sivut

OLYMPUS DIGITAL CAMERA