Liikuntapäivän lajiesittelyt

Written By: admin on elokuu 31, 2016 No Comment

Hakkarin liikuntapäivän laji-info

Hakkarin koulun liikuntapäivä on tiistaina 6.9.2016.

Frisbeegolfia Hakkarissa ja Kuljussa. Pyöräillään yhdessä kypärät päässä koululta Kuljun frisbeegolfkentälle. Omat kiekot mukaan, jos on!

Tennistä ja pingistä koululla. Omat mailat mukaan, jos on!

Yleisurheilukentällä on keihäänheittoa, korkeus- ja pituushyppyä, kuulantyöntöä ja juoksua.

Ratsastus. Pyöräillään Lempäälän ratsastuskouluun Ratsuniittyyn. Laitetaan hevoset kuntoon ja ratsastetaan ohjatusti tunti. Aiempi ratsastustaito toivottavaa. Hinta 35 euroa.

Porrastreeni ja hikijumppa. Hölkätään Holloon portaille treenaamaan, jonka jälkeen hikijumppa.

Jalkapalloa Hakkarin hiekkakentällä.

Kinnball. Kinnball-pelit liikuntahallilla. Aikaisempaa kokemusta ei tarvitse, mutta sisäliikuntavaatteet tarvitsee.

Pyöräily. Pari tuntia kestävä pyörälenkki. Muista kypärä!

10 kilometrin hölkkälenkki omaan tahtiin.

10 kilometrin kävelylenkki omaan tahtiin.