Hakkarin koulun ensinmäinen koulukokous ti 4.10. auditoriossa

Written By: admin on syyskuu 15, 2016 No Comment

Hakkarin ensinmäinen koulukokous pidetään Hakkarin koulun auditoriossa tiistaina 4.10.

Koulukokous vastaa osaltaan koulun kasvatus- ja opetustehtävästä yhteistyössä koulun henkilöstön ja ympäröivän yhteisön kanssa. Koulukokous kokoontuu vähintään kaksi kertaa lukuvuodessa. Koulukokous kaikille lempääläläisille on avoin osallistumisfoorumi.

Koulukokouksen tehtäviin kuuluu  keskustella koko kouluun littyvistä kehittymisasioista yhdessä koulun henkilökunnnan kanssa, valmistella koulun opetussuunnitelmaan perustuvan suunnitelman yhteistyössä rehtorin ja koulun henkilökunnan kanssa sekä sopia kodin ja koulun välisen yhteistyön muodoista. Yhtenä tehtävänä on myös tehdä koulun kehittämiseen liittyviä alotteita.

Kutsu koulukokouksiin tulee vähintään 2viikkoa aikaisemmin Wilmaan, jossa myös tiedoitetaan käsiteltävistä aiheista.

Tervetuloa kaikki osallistumaan!

mopo-ilta