IIK! WEEK

Written By: admin on syyskuu 29, 2016 No Comment

iikweek1

Kävin sunnuntaina 11.9.  Linnanmäen kauhuviikko iik!week tapahtumassa. Kauhuviikko sopi kaiken ikäisille, koska pelottavimmat kauhukohteet oli rakennettu sisätiloihin ja niihin oli ikärajat. Itse en käynyt pelottavimmissa kohteissa, sillä niihin oli yli tunnin jonot.

Huvipuiston ulkonäköön ei oltu nähty kauheasti vaivaa, mutta ravintolat olivat sisäpuolelta hienosti koristeltuja ja kaikki työntekijät olivat pukeutuneet teemaan sopiviin asuihin. Myös Sea Life oli koristeltu teeman mukaisesti. Lisäksi osaan laitteista oli lisätty kauhu tehosteita. Pelottavin kohde jossa itse kävin oli luultavasti vekkula, jonne menin pikkusiskoni kanssa. Luulin että vekkula on vain talo, jossa on erilaisia hauskoja huoneita, mutta se olikin sisustettu sisältä teemaan sopivaksi ja oli täynnä pelottavan näköisiä pellejä, joita itse inhoan.

Perheen pienimmille oli tehty kummitelukouluja ja kasvomaalauksia.

Estradilla nähtiin viikon aikana monenlaisia esityksiä. Sunnuntaina kun itse olin paikalla lavalla oli Rocky Horror Show Special, jossa tulevan musikaalin näyttelijät esittivät suosituimpia lauluja musikaalista. Emme valitettavasti katsoneet koko esitystä loppuun, koska alkoi satamaan, mutta osa jonka näimme oli todella hyvä ja sai haluamaan käydä katsomassa koko musikaalin.

Kun olimme lähdössä pois huomasimme vielä kaduilla käveleviä zombeja. iikweek3Näimme Linnanmäellä myös Tarja Halosen. Jopa presidentit pitävät kauhusta!