Home » Uncategorized, Urheilu

Itä-suomen liikunta opisto

thumbnail_IMG_7885

Kooveen noviisi poppoo :D

Olen Laura Nyberg ja kerron teille viime viikonloppuisesta matkastani Joensuuhun taitoluistelukilpailuihin. Kilpailu järjestettiin Mehtimäen jäähallilla ja kilpailun nimi oli Syyspiruetit. Lähdimme kilpailuihin 27 luistelijan voimalla perjantaina 12.40 Hakametsän parkkipaikalta upealla Koovee bussilla. Bussissa kaikilla riitti kaikenlaista puuhaa ; Läksyjen tekoa, kirjojen lukemista , nauramista yms. Lisäksi jokainen teki oman tavoitelistan ja mitkä on omia tavoitteita kisoja kohtaan. Noin puolessa välissä matkaa pysähdyimme huoltoasema Jari-Pekkaan. Huoltoasemalla oli Subway josta kaikki olivat innoissaan ja melkeinpä kaikki ostivat sellaisen. Ruuan jälkeen matka jatkui kohti Joensuuta. Jyväskylässä kaikki ottivat Snapchatissa geofiltterillä kuvia ja hienoja kuvia tuli. Loppujen lopuksi saavuimme Joensuuhun n. klo 19. Matka kesti kokonaisuudessaan n.6h . Yövyimme Itä-Suomen liikunta opistolla (ISLO).  Huone oli minun mielestä käytännöllinen ja sinne kuului jopa suhteellisen iso keittiö ! Illalla kaikki olivat väsyneitä ja menivät aikaisin nukkumaan. Lauantai aamuna seuramme pienimmät luistelijat luistelivat omat kilpailuohjelmansa. Jokainen pienistä teki hienot ohjelmat ja ansaittiin jopa pronssia. Päivän aikana tuli käytyä Joensuun keskustassa, vietettiin aikaa jäähallilla ja letitettiin toistemme hiuksia. Lisäksi islon vieressä sijaitsi pieni kaupunki S-market , josta käytiin ostamassa lisää eväitä. Lauantai iltana syötiin omia eväitä ja valmistauduttiin huomiseen koitokseen. Sunnuntai aamu oli sitten niin rankka. Herätys soi 5.45 ja olin aivan kuitti. Loppujen lopuksi lähdin 6.45 aamulenkille ja siitä suoraan nauttimaan aamiaista. Perhosia oli masu täynnä ja jännitys lisääntyi kun kävelimme kohti jäähallia. Alkuverkka, kisapuku ja luistimet päälle ja jäälle kahdeksan aikoihin. Lopulta suoriuduin ohjelmasta ihan hienosti vaikka kisat olivatkin kauden ensimmäiset. Kaikki muutkin seuratoverini suoriutuivat upeasti ohjelmistansa. Olin 11/19 , joten parannettavaa jäi mutta paljon hyvääkin oli. Ensi kerralla sitten paremmin. 12 luovutettiin huoneet ja siirryimme bussin puolelle. Kotimatka alkoi siinä samassa. Pysähdyimme taas Jari-Pekassa ja yllättäen tuli subi ostettua. Kuuden aikoihin saavuimme takaisin Hakametsän parkkipaikalle ja siitä jokainen lähti kotiin. Reissu oli kokonaisuudessaan hauska ja kaikkea hauskaa tapahtui. Ehdottomasti kävisin uudestaan jos mahdollisuus tulisi !

Digg this!Add to del.icio.us!Stumble this!Add to Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!