Home » Info, Mielipiteet, Uutiset

R.I.P Terve Elämä -automaatti ja maistuvat kaakaot

Written By: admin on marraskuu 17, 2016 One Comment

15078575_1149620331785745_2315207166090968641_n

Syksyllä paljon ilkivaltaa kokenut Terve Elämä välipala-automaatti lähtee Hakkarista! Laite on ollut Hakkarissa jo yli viisi vuotta, mutta pikkuhiljaa se alkoi hidastua ja siitäpä riemastui häirikköoppilaat, jotka pitkin ruokavälituntia automaattia löivät ja potkivat. Automaatista sai mm. pillimehua, maitokaakaota ja välipalapatukoita.  Korjaaja ollaan aina tilattu, kun laite on mennyt epäkuntoon, mutta nyt automaatti on jo muoveissa. Tässä vinkki  näille malttamattomille:

Älkää rikkoko koulun omaisuutta, kun samasta solusta vietiin jo tuolit ja pöytä, kun nekin hajotettiin. Kohta varmaan viedään myös Hartwallin juoma-automaatti. Joten kannattaisi käyttäytyä.

One Response to “R.I.P Terve Elämä -automaatti ja maistuvat kaakaot”

1. Ei hyvää päivää! says on: 22 marraskuun 2016 at 9:06 pm

Voi että näiden seiskaluokkalaisten kanssa… Takaisin kotiin siitä juomaan nokkamukista lämmintä maitoa! T. Salty fellow student