Home » Info, Mielipiteet, Musiikki, Tapahtumat

Jouluaattoon tasan kuukausi!

Written By: admin on marraskuu 24, 2016 No Comment

kuusikuusi

Joulu on tunnetusti ihanaa aikaa <3 Tonttuja vilisee ja lunta sataa…noh ei täällä kyllä lunta ole.  Oppilaat pääsevät lomalle VASTA 22.12!! MITÄ HITTOA! ei miellytä. Poikkeuksellisesti koulun joulujuhla korvataan . Saa nähdä, annetaanko suklaapukkeja tänä vuonna.

Useat artistit julkaisevat uusia albumeita joulusesongin aikaan, sillä levymyynti kasvaa silloin.

Minun suosikkini joulusta on mm. joulumusiikki, perhe sekä ihana glögi ja joulusuklaa. Joulu tunnetaan antamisen aikana, mutta pakostikin se on myös saamisen aikaa, sillä jos joku antaa lahjan, niin pakostikin joku sen saa. Eräänlainen jatkumo siis.

En saa aattona kuitenkaan kunnon rauhaa, koska isäni on ammattijoulupukki ja minä olen hänen tonttunsa xDD

Hakkarin koulun joulumyyjäiset ovat palloiluhallissa 10.12 ja 14.12 auditoriossa esitetään 8-luokkalaisten musaryhmän kumma joulumusikaali 😀

-Veikko xDD

Kuuntele ”Tulkoon joulu”