Joulujuhla torstaina 22.12.

Written By: admin on joulukuu 8, 2016 No Comment

Tänä vuonna joulujuhla järjestetään Lempäälän kirkossa 22.12. Oppilaat tulevat koululle 8.15, ja menevät kotiluokkiinsa. Koko koulu lähtee kulkueena luokittain kävelemään kirkolle. Matka kirkolle on noin. 3km. Joten varautukaa lämpimillä vaatteilla! Hartaus alkaa noin. 9.30 ja kestää noin tunnin. Hartauden jälkeen luokanvalvojat jakavat oppilailleen todistukset ja kirkolta saa lähteä suoraan kotiin.

lempäälän kirkko

A,B,C ja D luokkien oppilaat voi kirkon jälkeen hakea K-marketin parkkipaikalta. E,F,G,H,I ja J luokkien oppilaat haetaan Lempäälän pysäköintialueelta. Suositellaan ettei kirkkotorille ajettaisi.

Ne oppilaat, jotka ei vakaumuksensa takia kirkkoon tule, heille on järjestetty ohjelmaa koululla 8.15-10.35.

hyvaajoulua1