Vuoden kiireitä

Written By: admin on joulukuu 15, 2016 No Comment

Tämän vuoden aikana on tapahtunut kaikenlaista , isoista tapahtumista pieniin tapahtumiin. Tapahtumia ovat mm. olleet : Punaisen ristin ensiapu koulutus kasiluokkalaisille, Aamulehden viestikarnevaalit , Liikuntapäivä , Seiskojen tervajärvi päivä , Iltakoulu , Halloween disco , PHWH- tapahtuma kaseille, Minä peloton- projekti , Ysien Valkeakosken ammattilaitokseen tutustuminen, Koulun kattoremontti ja Joulumyyjäiset. Lisäksi kouluumme saapui elokuussa uudet seiskat ja terve-elämä automaatti lähti pois , nyyh ! Suomen tapahtumiin kuuluu ainakin laulaja Robinin 18-vuotis syntymäpäivä, Saara Aallon huikea matka x-factorissa, Suomi täytti 99 vuotta, Guggenheim- museo hanke peruttiin ja 6.12 oli upeat linnanjuhlat. Maailmalla taas esimerkiksi Donald Trump valittiin yhdysvaltain presidentiksi ja Terroristi iskuja valitettavan moneen maahan. Vuosi on ollut erittäin antoisa ja hieno ! Saa nähdä, mitä ensivuonna tapahtuu .

WhatsApp Image 2016-09-08 at 08.56.38 (3)

viestikarnevaalien voittoisa joukkue

etikettietu161207KL_503_lb