Home » Uncategorized

Turkkilaiset vieraat ja Erasmus hanke

Written By: admin on tammikuu 19, 2017 No Comment

Hakkari on mukana Erasmus hankkeessa , jossa yritetään kehittää yrittäjyyttä yhdessä Euroopan laajuisesti . Organisaation myötä voi hakea hankerahaa erilaisiin kansainvälisyys projekteihin .Viikon päästä joukko turkkilaisia opettajia saapuu meidän koulullemme. Heidän kanssaan keskustellaan, siitä kuinka lähitulevaisuudessa koulumme oppilaita voisi mennä vaihtoon erimaahan ja minkälainen koulutusjärjestelmä meillä on käytössämme. Nämä vaihtoon menevät oppilaat olisivat taloustiedon ja EU-kurssin väkeä. Vaihdot tapahtuisivat Portugaliin, Liettuaan ja Romaniaan. Koko hankkeen tavoitteena on yrittäjyyteen liittyvien toimintojen ja käytänteiden jakamista eteenpäin. Tämänlaisia asioita ovat Cv , työhaastattelu harjoitukset, yrityskylä, itsensä ja muiden johtaminen sekä tärkeät tiimityötaidot. Hakkarista on kovaa vauhtia tulossa erittäin kansainvälinen , olkaamme ylpeitä koulustamme !

kartta

Hankkeeseen osallistuvien koulujen kotimaat