Sarja-arvostelu: Trailer Park Boys

Written By: admin on tammikuu 19, 2017 No Comment

trailer_park_boys_l

Trailer Park Boys on kanadalainen komedia sarja, joka seuraa pseudodokumentin tapaan kuvitteellisen asuntokylän asukkaita. Sarjan päähenkilöitä ovat Ricky, joka on porukan tyhmin ja lyhyt pintaisin, Julian, porukan aivot ja ajattelee ennen toimimista ja Bubbles, heidän lapsenmielinen, mutta uskollinen ystävä. Ensimmäinen jakso esitettiin 22. Huhtikuuta 2001 ja sarjasta on tuotantokausia 10 ja jaksoja 85.

Luoja: Mike Clattenburg

Pääosissa: Robb Wells, John Paul Tremblay, Mike Smith, John Dunsworth

Juoni: Sarja alkaa, kun Julian ja Ricky palaavat vankilatuomion jälkeen kotikulmilleen. Julian aikoo tuomionsa jälkeen ryhdistäytyä, mutta Rickyllä on vaikeuksia jättää entistä pikkurikollisen elämäänsä. Koska pojat elävät tiiviissä yhteisössä, Rickyllä on taipumus saada Julian ja muut ystävänsä vaikeuksiin tempauksillaan. Bubbles on Rickyn ja Julianin lapsenmielinen mutta uskollinen ystävä. Kolmikon yhteinen ongelma on kuitenkin pahatapainen Cyrus, joka on noussut Rickyn ja Julianin vankilassaolon aikana asuntovaunukylän öykkäriksi.