Home » Info, Tapahtumat, Uutiset

KARIKATYYRI -KILPAILU!

Written By: admin on helmikuu 23, 2017 No Comment

Lukunäkymä. Avaa helppokäyttöisyysohje näppäinyhdistelmällä Alt Vaihto A.

Hakkarin koulu osallistuu tänä vuonna nuorten valtakunnalliseen karikatyyri ja pilapiirros kilpailuun, joka on osa Suomi 100-juhlavuoden ohjelmaa. Aiheena karikatyyreissä ovat suomalaiset poliitikot ja pilapiirroksissa kotimainen nykypolitiikka. Kisaan voi osallistua kaikki yläkoulujen, lukioiden ja kuvataidekoulujen opiskelijat kilpailu aikaa on maaliskuun loppuun 2017. Hakkarin koulun oppilaat ovat tehneet hienoja karikatyyri töitä, joista kuvaamataidonopettaja valitsee kymmenen kisaan lähetettäväksi. Työt ovat nähtävissä ruokalassa.

KARIKATYYRI (1) KARIKATYYRI (2) KARIKATYYRI (3)