Home » Elokuvat, Info, Uncategorized, Uutiset, Videot

TUFF – Trash & Underground film festival

Written By: admin on maaliskuu 23, 2017 No Comment

TUFF tilaisuus oli 10.3 Pakkahuoneella Tampereella, liittyen Tampereen elokuvafestivaaleihin. Tapahtuma liittyi lyhyisiin roskapätkiin, joiden taustalla oli Tammervoima.

Tapahtumassa oli eri kouluista erilaisia animaatioita ja kaikki osallistujat, sekä koulut saivat TUFF –pystin. Hakkarista tilaisuuteen lähtivät ilmaisutaidon sekä kuvaamataidon oppilaita. Tilaisuudessa oli hyvä tunnelma ja Hakkarin oppilaat olivat tyytyväisiä omaan tuotokseensa. Tilaisuudessa Kimi Syrjä palkittiin Hakkarin koulun videon hyvästä äänituotannosta.

Animaatio esitetään koko koululle, silloin kun Hakkarissa on Earthweek tapahtuma Huhtikuun puolessa välissä. 😀

Ensiviikolla teemme haastattelun oppilaista, jotka osallistuivat tapahtumaan!

tuff 2

On se hiano pysti!