Home » harrastukset, Info, Tapahtumat, Uutiset

JOPO -luokkien taidenäyttely Lempäälän kirjastossa!

Written By: admin on huhtikuu 6, 2017 No Comment

fn

Sääksjärven ja Hakkarin koulun Jopo-luokat löivät viisaat päänsä keksiäkseen paremman tavan tehdä yhdeksännen luokan äidinkielen aikakausi tehtävän. Näin syntyi idea projektista, jossa käytetään tvt:tä (tietoviestintäteknologiaa), Musiikki-luokkaa, kuvataide-luokkaa, näytelmätarvikevarastoa ja monenlaisia muita tapoja tehdä projektia. Opettajien ja oppilaiden mielestä äidinkielen aikakausi työ ei ole ollut koskaan näin helppoa. Jopo-opettaja otti yhteyttä muihin opettajiin kysyen olisiko tämän kaltaiselle projektille muilla luokilla kiinnostusta, mutta vielä ei ole ollut yhtään vastausta. Jos tiedät voivasi vaikuttaa. Vaikuta!

Nimetön