SUURI MUNA-ARVOSTELU

Written By: admin on huhtikuu 13, 2017 No Comment

Tähän vuodenaikaan voit nähdä noidiksi tai miksi vaan pukeutuneita lapsia, jotka virpovat itselleen suklaamunia. Tätä aikaa kutsutaan pääsiäiseksi. Pääsiäinen kertoo myös paljon kevääntulosta. Lumet sulavat ja ensimmäiset leskenlehdet pilkottavat. No mutta palataanpahan niihin suklaamuniin. Nettivekkarin väki arvioi erilaisia suklaamunia ja testaa mikä on paras muna. Testattavina munina olivat Kinder Barbie, Mignon, Mister magic , Despicable me ja Kinder.

munat

ULKONÄKÖ

KINDER BARBIE : Toivoimme, että muna olisi ollut vielä enemmän tyttömäisempi ja pinkki. Munasta jäi epäselväksi Barbie- teema.

MIGNON : Me rakastuimme tähän ulkonäköön ! Paketin ulkonäköön oli käytetty luovuutta ja lopputulos ällistyttävä ! Wau !

MISTER MAGIC : Tämän munan ulkonäössä ei ollut kehumisen varaa .. Se näyttää vain halvalta ja ei yhtään houkuttelevalta.

magic

DESPICABLE ME: Muna oli todella söpö ! Kuvat minioneista jaksavat aina ilahduttaa ja saavat aina hymyilemään. Pieni miinus siitä, että etiketti olisi voinut olla parempi.

KINDER : Klasikko lapsuudesta ! Olimme iloisia, että aikojen saatossa muna oli pysynyt aika samannäköisenä. Hyvää työtä !

MAKU

KINDER BARBIE : Suklaa oli samaa hyvää ja perinteistä kinder suklaata ! Nam, maistui hyvin !

MIGNON : Maku oli todella pähkinäinen jopa meidän mielestä liian hallitseva. Odotimme ehkä vielä parempaa suklaata.

MISTER MAGIC: Yllätyimme halvan näköisen munan mausta ! Suklaa oli todella täyteläistä ja joidenkin mielestä parempaa kuin Fazerin sininen.

DESPICABLE ME : Suklaa maistui todella massatuotannolta ! Mausta jäi kokonaan puuttumaan syvyys ja hyvä maku. Emme odottaneet tätä..

KINDER : Kahden suklaan loistava yhdistelmä ja suussa sulava maku. Kinder suklaassa mikään ei voi mennä pieleen .

LELU

KINDER BARBIE : Munasta tuli hauska piirtotaulu. Piirtäminen oli hankalaa mutta ihan hauskaa. Meitä harmitti ettei munasta tullut Barbie- lelua.

MIGNON : Muna ei sisällä lelua.

MISTER MAGIC : Lelu oli hauska ja sillä tuli leikittyä pitkin koulun käytäviä. Lelu oli matkaan ampaistava kiekko.

DESPICABLE ME : Munasta löytyi todella suloinen Minions avaimenperä ! Yksi nettivekkarin väestä halusi ottaa sen heti käyttöön !

KINDER : Kausileluna on smurffi elokuvaan liittyvä lelu. Lelussa on myös jonkinlainen ristikkopeli. Lelu oli muuten kiva mutta rakentaminen ei ollut yksinkertaista.

sm