Salibandypoikien matka Poriin

Written By: admin on huhtikuu 20, 2017 No Comment

Seitsemäs huhtikuuta joukko yhdeksäs ja kahdeksas luokkalaisia säbänpelaajia lähti kohti Poria. Sää oli aamusta melko aurinkoinen ja bussi lähti jo 8.15. Jokainen virittäytyi tunnelmaan kuuntelemalla hauskoja biisejä tai juttelemalla mukavia kaverille. Vähän ennen kymmentä saavuimme Poriin ja se näkyi snapchatissä.

Areena oli Karhujen kotiareena ja se oli siisti sisäpuolelta. Päivän aluksi keskusteltiin pelikentistä ja jaoista. Heti sen jälkeen alettiin verrytellä tulevaa peliä varten, joka pelattaisiin Nokianvirran koulua vastaan.Pallo liikkui hyvin ja maalivahtia heräteltiin vedoilla. Verryttelyn jälkeen Hakkarin vihreä paidat ja Nokian Virran pinkit paidat kohtasivat. Peli oli äärimmäisen tiukka ja päättyi 2-3 Hakkarin upeaan voittoon.

Kahden pelin välissä oli vain 5 minuuttia ennen Sammon kohtaamista. Sampo on aikaisemmin ollut paha vastus ja peliä jännitettiin, miten kävisi. Peli oli aluksi melkoista taistoa ja maaleja tehtiin vuorotellen. Valitettavasti keskellä peliä sammon oppilas kamppasi hakkarin oppilaan päin laitoja ja sai suuren tällin päähän ! Hän sai heti kylmää ja piti lepoa. Lisäksi Hakkari kärsi kipeän 4-3 häviön.

2017-04-07-PHOTO-00147807 Katselimme seuraavan pelin , jos Hakkari pääsisi finaaliin. Mutta tuuri oli huono ja piti lähteä kotimatkalle. Kotimatkalla kävimme ABC: llä syömässä. Ruoka oli hyvää ja finaalin pääseminen unohtui. Kahden aikoihin saavuimme koululle ja lähdimme kotiin. Matka oli kokonaisuudessaan kiva ja pelit sujuivat kaikesta huolimatta mainiosti !

pori