Home » Arvostelut, harrastukset, Mielipiteet, Tapahtumat, Videot

Written By: admin on huhtikuu 26, 2017 No Comment

18057767_1190023561123591_4295614571359438880_n

Terse kaikki lukijat!

Viime perjantaina pidettiin Hakkarin oppilaskunnan ja vanhempainyhdistyksen yhteinen tapahtuma. Kyseessä oli siis Stand Up & Tubeilta! Auditoriossa esiintyivät koomikko Mikko Vaismaa, sekä tubettajat Mona Ilona ja ZoneVD 🙂

Olin juontohommissa tuon illan ja angstasin koko viikon, koska liput iltaan eivät menneet ja pelkäsin, että homma tulaa floppaamaan ja lujaa. Itseni mielestä tubefanitus on suurimmillaan alakoulussa. Paikalle kuitenkin saapui mukavat 60 henkeä, joten eipäs paikka ollutkaan ihan typötyhjä xDD

Ennen ohjelman aloittamista, suunnittelin juontajaparini Auroran kanssa illan viimeistä numeroa, ”VIIDEN SEKUNNIN HAASTETTA” Tein kysymyksiä varmaan 30, joista käytettiin ehkä 20 joten voin kehua olevani tuottelias. Meidän juonnoista ilmeisesti nautittiin ja kehujakin sateli + joku söpö pikkupoika pyysi mun kanssa kuvaa!

Illan ensimmäinen esiintyjä oli Mikko Vaismaa, joka veti todella toimivan shownja se toimi ihan hyvin myös lapsille. Mutta suurimmat hekottajat oli ehdottomasti paikalla olleet aikuiset, hehheh 😀 Mies kyllä osaa hommansa ja osaa kyllä olla tosi hauska!

Sitten ohjelman piti ZoneVD eli Joona! Hän kertoi elämäntarinansa, kuinka talent -ilmaveivaajasta tuli Suomen yksi suosituimmista tubetähdistä. Hieman jouduttiin loppuohjelmaa karsia, kun kysymyksiä miehelle sateli kuin pisaroita taivaalta. Sitten seuraamme liittyi Lempäälän oma tyttö Mona Ilona, josta aloitimme häikäilettömästi YLEX:ää apinoivan VIIDEN SEKUNNIN HAASTEEN! Haaste menee niin, että pitää mainita kolme asiaa viidessä sekunnissa ja kilauttaa kelloa. Haastetta oli tosi hauska tehdä ja monet vastaukset saivat naurattamaan. Tosi tiukka ja nauruhermoja koetellut haaste päättyi ZoneVD:n voittoon vain puolikkaalla pisteellä enemmän, kuin Mona Ilonalla xDD Sitten olikin yleisön vuoro saada nimmarinsa ja ilta olikin päättynyt.

18157198_1190023701123577_7746216428701734129_n

Ennen alkua, juttelimme Joonan ja Mona Ilonan kanssa kaikestä, mistä koskaan voi jutella! Ihanan rentoja ja mukavia ihmisiä kumpikin ja oli suuri ilo ja kunnia tehdä heidän kanssaan duunia. Haastoin jopa ZoneVD:n tekemään oman smurffibiisin. Saa nähdä tuleeko koskaan…

Itseni mielestä, ilta oli todella onnistunut ja nautin esiintymisestä muiden kanssa. Järjestelyt oli tehty hyvin ja paikalla oli ihan kiitettävästi väkeä. Mutta tietysti kun olen ajamassa kotiin ja tunnet onnistumista, kaksi skootterijonnea tulee huutelemaan mulle paskaa niskaan. Se jotenkin masensi ihan sairaasti ja eipä erityisemmin oponi kommentit koulun tapahtumista myöskään auttaneet.

Mutta en tässä jaksa masistellakaan enää. Te jotka ette tulleet iltaan, niin menetitte aikas paljon xD tulkaa ensikerralla 😀

-Veikko

Tässä vielä Mona Ilonan ja ZoneVD:n terveiset!