Opettajia kuudesta eri maasta saapuu ensi viikolla Hakkariin vierailulle

Written By: admin on toukokuu 18, 2017 No Comment

Ledet eli let’s develop etrepreneurship together on kaksi vuotinen yrittäjyyskasvatuksen kehittämiseen liittyvä hanke.

Meidän koulumme on yksi kuudesta koordinaattorikoulusta, jotka osallistuvat hankkeeseen. Muut hankkeeseen osallistuvat koulut ovat Italian Instituto Comprensivo Don Milani, Liettuan Mazeikiai Senamiestis, Portugalin Agrupamento de Escolas D. Sancho I, Romanian Scoala Gimnaziala Sava Popovici ja Turkin Kanuni Ortaokulu.

Hankkeen tarkoitus on yrittäjyyskasvatuksen ja sisäisen yrittäjyyden kehittäminen.

Ensi viikolla jokaisesta koulusta tulee opettajia Hakkariin. Vaikka opettajat ovat kiinnostuneita suomalaisesta koulusta, vierailun aikana he kuitenkin keskittyvät hankkeen tekemiseen eivätkä välttämättä kierrä luokissa kovin paljoa. Opettajat ovat koululla maanantaista keskiviikkoon.