Hakkarin koulun liikuntapäivä 5.9

Written By: admin on elokuu 23, 2017 No Comment

Hakkarin koulussa pidetään liikuntapäivä tiistaina 5.9.

8. ja 9. luokkien oppilaat ilmoittautuvat haluamaansa lajiin. Ilmoittautumisaika on ma 28.8. klo 16- ke 30.8. klo 16. Lajit joista oppilaat saavat valita ovat:

liikuntapäivä1

Kalastus klo 9. Ohjelmaan kuuluu kävely kalastuspaikalle, josta tulee tietoa myöhemmin.

Beachvolley klo 9. Ohjelmaan kuuluu kävely tai pyöräily Hääkiven beachvolley kentälle.

Kävely klo 9. Kävellään Lahdenkylän lenkki.

Uinti ja sauna klo 9. Ohjelmaan kuuluu kävelyn Lastukan uimarannalle.

Frisbeegolf klo 9. Toteutetaan Hakkarin frisbeegolf-kentällä.

Jalkapallo klo 9. Toteutetaan Hakkarin kentällä.

Marjastus ja sienestys klo 10. Toteutetaan Hakkarin lähimetsässä.

Pyöräily klo 10. Pyöräilyreittiä suunnitellaan vielä.

Juoksu klo 10. Juoksureittiä suunnitellaan vielä.

Tennis, 1. ryhmä klo 9 ja 2. ryhmä klo 10.30. Toteutetaan Hakkarin tenniskentällä tai sateella sisätiloissa.

Jos haluamansa lajin osallistujamäärä on jo täynnä, täytyy valita jokin toinen laji. Kannattaa siis olla valmiina maanantaina, jotta pääsee haluamaansa lajiin. Kaikkien täytyy ilmoittautua yhteen lajiin keskiviikkoon kello 16.00 mennessä.

liikuntapäivä2

7. luokkalaiset kävelevät oman luokkansa kanssa Siisjärven laavulle. Luokat lähtevät laavulle vartin välein aakkosjärjestyksestä alkaen klo 8.15.

liikuntapäivä3