Aamulehden viestikarnevaalit

Written By: admin on syyskuu 6, 2017 No Comment

Tiistaina 5.9 vietettiin Aamulehden järjestämiä viestikarnevaaleja. Myös Hakkarin koulu otti osaa jännittävään juoksukilpailuun. Bussi lähti koulun pihasta neljän aikoihin ja meno oli hyvä. Ensimmäisenä juostiin aitajuoksu, jossa Hakkari nappasi upeasti hopeaa. Aitajoukkueeseen kuului Iida Ylimäki, Kristiina Laitinen, Anni Tiensuu ja Leevi Kivelä. Mutta sitten olikin jo aika sukkulajuoksuille. Pojat juoksivat uljaasti ja juoksu ylsi sijaan 7. Juoksijoina toimi Antti Paasi, Leevi Antinaho, Otto Virtanen, Tuomas Närhi, Leevi Lampen ja Manu Mäenpää. Tytötkin juoksivat upeasti ja antoivat upean tuloksen 4. Anni Tiensuu, Saana Junttila, Disa Huntus, Veera Alanen, Sonja Viljamaa ja Suvi Hämäläinen joukkueena juoksivat upeasti. Päivä oli kokonaisuudessaan upea ja täynnä mahtavia onnistumisia ! Ensi vuonna sitten uudelleen !

viesti