Home » Info, Uutiset

7lk Tervajärvipäivä

Written By: admin on syyskuu 6, 2017 No Comment

7 luokkalaisten Tervajärvipäivä on 13-14.9. Keskiviikkona 7A, B, C ja F menevät Tervajärvelle. Torstaina on 7E, G, H ja I:n päivä. Tervajärvipäivä on seiskaluokkalaisten ryhmäytymispäivä. Ryhmäytymispäivän tarkoitus on opettaa tekemään asioita ryhmässä.

Erityisopettajat ja opot pitävät koto-, eli koulutoveritunteja, joissa opetellaan tunne- ja vuorovaikutustaitoja. Kouluyhteisönohjaajien kanssa opetellaan toisten huomioonottamista noin tunnin verran. Tukioppilaiden ja luokanvalvojan kanssa leikitään kevyitä ryhmäytymisleikkejä luokkina. Vapaa-aikana on mahdollisuus syödä koulun tarjoamia eväitä, sekä paistaa makkaraa.

Seiskaluokkalaiset tulevat Tervajärvelle koulun järjestämillä busseilla. Tervajärvipäivä alkaa 8.15 ja loppuu 14.15. Tukioppilaat tulevat myös joko koulun järjestämillä kyydeillä, tai omillaan.