Itsenäisyyspäivägallup

Written By: admin on marraskuu 29, 2012 No Comment

Itsenäisyyspäivä on taas!

Itsenäisyyspäivää vietetään TAAS keskiviikkona 5.12.2012! Niin kuin monesti aiemmin silloin on erikoisohjelmaa. Päivää alkaa normisti, paitsi 8 lk. menevät Auditorioon nauttimaan musiikkiesityksistä (paitsi ei 8 H) klo 8-9. Sen jälkeen 7 lk. menevät samasta syystä sinne klo 9-10 (ei  7 E). Sen jälkeen 9 lk. + 8 H + 7 E menevät sinne klo 10-11. Klo 10.05 on päivänavauksen sijasta lipunnosto E-solussa, jonne mennään kymmeneltä alkavan tunnin opettajan opastamana. (silloin ollaan ulkona joten ottakaa lämmintä vaatetta). sen jälkeen koulu jatkuu normaalisti paitsi koulusta päästään klo 13.

Haastattelimme muutamia koululaisia lomasta:

1. Mitä mieltä olet siitä että ensiviikolla on vapaata torstaista sunnuntaihin?

Shayne: – En mitään mieltä kun olen maajoukkueleirillä.

Tatu: – Sehän on vaan hyvä asia.

Janne: – Ihan kiva.

Joonatan: – Ihan kiva.

2. Onko mitään suunnitelmia itsenäisyyspäivälomalle?

Shayne: – Joo.

Tatu: – Ei taida olla mitään.

Janne: – Joo.

Joonatan: – Ei.

3. Mitä suunnitelmia?

Shayne: – Maajoukkueleiri.

Janne: – Kotona, olla pelaamassa.