Lempäälän uusi lukio

Written By: admin on syyskuu 27, 2017 No Comment

Lempäälään valmistui kesällä upouusi lukio. Aiempi vanha lukio sijaitsi kanavan rannalla. Tämä uusi lukio taas sijaitsee kauniin ja herkän Ahtialan järven rannalla. Lisäksi lukiota varten tuli  uusi bussilinja 50b. Uuden lukion sijainti on upea ja siitä on lyhyet yhteydet keskustaan. Lisäksi koulun pihassa on lintutorni tarkkailua varten.

Ulkoa päin koulu näyttää modernilta ja erittäin nykyaikaiselta. Ainut miinus pihalta tulee ahtaasta ja pienestä parkkipaikasta. Samanlainen nykyaikaisuus jatkui sisälle astuttaessa. Koulussa oli Erik Edner-aula , jossa oli paljon tuoleja ja pieni lava. Aulaa yhdisti ruokala ja kahvio. Ruokalassa oli ihanan tuoretta leipää ja hyvännäköistä safkaa !

ruokala

Kahviosta saa joka päivä ilmaista kahvia ! No sitten ruoasta luokkiin ja opiskeluun. Jokaisella luokalla oli oma särmä ja nimi. Luokat olivat nimetty erilaisten vesilintujen mukaan. Luokissa vallitsi täysi hiljaisuus ja Yo-kokeita oli käynnissä. Kierros oli todella mukava ja ilmapiiri iloinen. Lisäksi saimme terveisiä vanhoilta hakkarilaisilta.

TERVEISET : muistakaa ahkeroida ja jaksaa vuosi !

mai

Ahtialan järvi

par5k

Parkkipaikka oli tupaten täynnä!

virta

Virta sali

yo

Tällä käytävällä ei parane meluta.

aulö

Ruokala