Hakkari raivasi tiensä lentisfinaaliin!

Written By: admin on marraskuu 30, 2012 One Comment

Hakkarin koulun lentopallojoukkue oli Säkylässä pelaamassa toisen lentopalloturnauksensa, josta paras joukkue selviäisi SM-finaaliin.
Ensimmäinen peli oli Rauman joukkuetta vastaan. Hakkarin koulun joukkue voitti Rauman 2-0.

Seuraava peli oli Akaata vastaan. Joukkueen junnut voittivat Akaan reilusti 2-0 ja pääsimme pelaamaan SM-finaaliin pääsystä. SM-finaalipaikka oli kiinni Euran voittamisesta. Peli oli päivän tärkein peli ja voitimme senkin selkeästi 2-0, joten finaalipaikka oli saavutettu. SM-finaaliin pääsi Hakkarin koulun lisäksi Kuusamo, Hollola ja Laihia. Finaalipäivää-ja paikkaa ei ole vielä selvillä, mutta se järjestetään joissain näistä finaaliin selvinneistä paikkakunnista. Joukkuettamme valmentaa paras koutsi Tuija.

One Response to “Hakkari raivasi tiensä lentisfinaaliin!”

1. Ikke says on: 30 marraskuun 2012 at 12:35 pm

Onnittelut voittoisalle joukkueelle!