Home » Info, Tapahtumat, Uutiset

Nenäpäivä -tapahtuma Hakkarin koululla 11.11!

Written By: admin on marraskuu 1, 2017 No Comment

nenapaiva_yleinen_1_2

Hakkarin oppilaskunta järjestää koko perheen Nenäpäivä -tapahtuman 11. marraskuuta klo 10-14!

Tapahtuman sisäänäpääsymaksu 0n 2e /hlö (alle 3-vuotiaat ilmaiseksi!) Maksu käteisellä!

Haluamme juuri TEIDÄT paikalle tekemään hyväntekeväisyyttä! Tapahtuma tehdään isolla talkoohengellä ja tuotto menee Nenäpäivälle, joka auttaa maailman lapsia hankkien varoja esim. kehitysmaiden lapsien koulutukseen. Ohjelmissa riittää taikurin taikoja ja koululaisten satuesityksiä! Kasvomaalausta, ongintaa ja muuta mukavaa! Kahvio taas tarjoilee kaikkea makkarasta hattaraan!

Lempääläläisten yritysten on myös mahdollista sponsoroida tapahtumaa! Alla sähköpostiosoitteet

riikka.lehtinen@lempaala.fi

pia.westen.lempaala.fi